måndag 14 januari 2013

Julbelysningen?!?!?!?!

Ja! När ska man egentligen plocka ner den för denna gången.
Alltså jag menar stjärnor och ljusstakar o lampor o sånt....
Jag gillar mina ljusslingor i olika färger under tak-kanten, som blinkar så fint (sen e det väldigt jobbigt att ta ner dom oxå) Jag gillar mina stjärnor i fönsterna. S gillar ljusstakarna han har på sitt rum. ( själv e jag inte överdrivet förtjust i vanliga hederliga röda ljusstakar, jag vill ha något lite mer udda om jag skulle ha ljusstakar, men han "bestämde" att han ville ha dom så, så fick det bli)
Allt annat juligt är bortplockat. Det åkte ut den 1 januari i vanlig ordning.
Jag vet inte vad d e med mig men,
gran, tomtar o allt annat juligt förutom stjärnorna och ljusstakarna åker ut ur mitt hus den 1 Januari. Det har alltid varit så, o d lär antagligen fortsätta på det viset.

Men iaf.
Jag får kanske plocka ner stjärnor med mera imorgon (måndag) Eller kanske på tisdag.
Hmm!!! Denna veckan iaf.
Vi får se.

När plockar ni ner ert julpynt???

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad eller två. <3